Seçenek bot 2 0 review 3




Opsiyon Bot 2.0 İnceleme Çevrimiçi keşfettim tüm ikili opsiyon araçlar, bu seçenek Bot hepsini en iyi olduğunu hiç şüphe yok. Online benzer birçok web sitesi üzerinden geleceğiz ama çoğunlukla, onlar güvenilir düşünebiliriz tam olarak ne değiliz. Ve bu seçenek Bot öne kılan: Bu tamamen güvenilir. OptionBot ikili seçenekleri eğilimleri analiz etmek için kullandığı bir programdır. İkili seçeneklerinde bir para hareketleri yukarı gitmek ya her zaman aşağı eğilimindedir ve bu temelde dalgalanmalar vardır. Onlar yüksek doğruluk derecesi ile tahmin edemez rastgele hareketleri konum. Ama Optionbot 2.0 ile, şimdi eğilimleri tespit edebilir. Bir düşüş eğilimi ya da bir artış eğilimi varsa bileceksiniz, ve bunu tüm anlamaya çalışırken grafik bir demet bakıyorum zorunda kalmazsınız. Opsiyon Bot sizin için bu hareketleri izler ve bir eğilim var olduğunda uyarı olsun. Eğer hareket ve ticaret yapmak için gereken zaman size söyler. Yazılım ticaret platformu bağımsız olarak kullanılabilir, ama o kadar kullanmanın en etkili yolu bu değil. Elle ayrı ayrı esnaf yapmak zorunda kalmazsınız böylece zaten en az 13 broker ile senkronize oluyor. Siz brokerleri aracılığıyla esnaf yapabilir ve aslında, Seçenek Bot kullanarak aynı anda birden fazla platformda işlem yapabilirsiniz. OptionBot doğruluğu olağanüstü bir durumdur. O% 92 doğruluk kadar övünür iken, gerçek bir başarı oranı yaklaşık% 80'dir. Ve hala oldukça etkileyici. Örneğin, ben günde 10 kez ticaret ve her ticaret için 50 $ bahis diyelim. Yani ortalama olarak, ben 5 esnaf kazanmak ve Opsiyon Bot 2.0 olmadan 5 esnaf kaybedersiniz. Ama ortalama ikili seçenekleri doğru bir çağrı sadece bana yatırımın% 80'ini alır. Ben 250 $ (5 x 50 $) kaybeder ve 200 $ (5 x 40 $) her gün kazanmak anlamına gelir ve bu 50 $ günlük kayıp. Ama OptionBot, ben 320 $ (8 x 40 $) bir kazanç için sekiz kez 100 $ (2x 50 $) kaybı için iki kez kaybetmek, ve kazanmak. Yani 220 $ bir günlük kar var. (Kayıt için, ben bu çok daha fazla yatırım!) Ve ne kadar OptionBot maliyeti nedir? Sadece 97 $ ve bir kerelik ücret var. 60 gün para iade garantisi vardır ücretsiz 7 günlük deneme de, artı. Sen onların Premium Paketi satın daha fazla kontrol kazanmaktadır. Bu ürün benim için gerçek oyun değiştirici oldu. Ben bütün finansal ürünlerin dışarı BİR seçimi sizi belirlemekte olsaydı, bu olurdu! ARVE Hata: çıktı boştur, bu olmamalıydı Opsiyon Bot ile ilgili en önemli şey o hoş çok çalışır. Doğru zaman yaklaşık% 80 olduğu için, bunu kullanarak para insana yakışır bir miktar yapmak. Eğer onunla mutlu değiliz geri eğer paranızı alırsınız, çünkü sizin için hiçbir risk altında, kendiniz için test edebilirsiniz. Müşteri desteği de mükemmel. Bu seçenek Bot önceki sürümü ile sorun oldu. Onun yaratıcısı Gary Davies, esasen e-posta yoluyla müşteri desteği kendisi yapıyordu. Ama yarattığı programı o sorular bunalmış o kadar popüler hale geldi. Ama şimdi o artık bir sorun var. Zaten Seçenek Bot profesyonel bir ticaret kıyafet taşıma müşteri desteği var. Kenara 24/7 kullanılabilir e-posta desteği, telefonla canlı sohbet ve destek de var. Opsiyon Bot mükemmel değildir ve belki de yeni kullanıcılar için en can sıkıcı şey web ayrıntıları yoksun olmasıdır. Bu sitede başka bir şey yapabilir önce senin adını, e-posta adresi, ülke ve telefon numarasını vermelidir demektir bu yüzden herhangi bir bilgi almak için önce kayıt gerekir. Ama ikili opsiyon ticareti içine iseniz size söylüyorum, Opsiyon Bot harika bir araçtır değilim. Binlerce bundan yararlandı ve böylece yapabilirsiniz var.