ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ secrets 3




میرا نام فلپ رچرڈ، ثنائی کے اختیارات خفیہ کے مصنف ہے، لوگوں ثنائی کے اختیارات آدمی مجھے فون. میں دن کام کرنے کے لئے دن کے ساتھ بہت خوش نہیں تھے جو چند لوگوں میں سے ایک تھا. میں کیوں ہو گا؟ 9 سے روایتی کام - میں نے اپنے روایتی کام کو الوداع کرنے کا فیصلہ کیا اور ثنائی ٹریڈنگ کو تبدیل کر دیا جب 5، مجھے تھوڑی تنخواہ کمانے اور کافی دن آف نہیں دے، یہ بہت طویل نہیں تھا. لیکن افسوس کی بات ہے، میں نے پہلے تجربہ نہیں تھا. یہ میں نے تجربہ اور ٹریڈنگ کے سال کرنے کے بعد ثنائی کے اختیارات چیز سیکھی، ایک خوفناک سفر تھا. یہ وقت کی ایک جہنم بہت لیا! میرے ذہن ہمیشہ ان کے لئے کچھ کرنا چاہتا تھا کیوں مجھے اس شعبے پر شروع کرنے کے لئے کتنا مشکل newbies کے لئے جانتے ہیں، کہ ہے. میں نے فوری طور میں ثنائی کے اختیارات کے ساتھ پیسہ کمانے کے لئے کس طرح عمل دستاویز شروع کر دیا! میں اس سائٹ پر میری تازہ ترین حکمت عملی ہدایت دیتا ہے اور وسائل شائع، اور میرا ای میل خبر خط پر کرتے ہیں. میں نے لوگوں کو بائنری اختیارات کے بارے میں بہت بڑا علم کے بغیر کم از کم $ 1000 ایک ماہ بنانے کے لئے مدد. مارکیٹ کے رجحانات کے بارے میں درست سگنل حاصل کرنے کے، میں بائنری سگنل سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہیں اور اس کے ساتھ ساتھ لوگوں کو سفارش کرتے ہیں. میں ٹھیک کام کرتا ہے اور لوگوں کو کچھ حقیقی پیسے ہے کہ ثنائی سافٹ ویئر کی میری سب سے اوپر کی فہرست شائع کی ہے! میں بھی ایک نیا رکن 60 سیکنڈ ٹریڈنگ سیکھ سکتے ہیں اس سائٹ پر بائنری کے اختیارات ہدایات اور حکمت عملی شائع کرتے. کیا تم نے کبھی ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ کے ساتھ اپنے کیریئر شروع کرنے کے لئے انتظار کر رہے ہیں، تو یہ ویب سائٹ صحیح جگہ ہے، اور میں اپنی پوری کوشش میں وسائل کی تعمیر کے لئے اپنی پوری کوشش کر رہے ہیں. کیا تم نے کبھی اپنے آپ کو کہا تو: "مجھے سچ میں بائنری اختیارات کے ساتھ پیسہ کمانے کے لئے کر سکتے ہیں؟ میں کس طرح شروع کر سکتے ہیں؟ "" میں کس طرح سب سے بہترین بائنری اختیارات بروکر تلاش کر سکتے ہیں؟ "" میں سرمایہ کاری میں اچھا نہیں ہوں، میں مارکیٹ کے رجحان کو جانتے ہیں اور پیسے کی سرمایہ کاری کیسے ہو؟ "" میں کس طرح میں اپنی سرمایہ کاری سے زیادہ سے زیادہ سرمایہ کاری پر منافع حاصل کر سکتے ہیں؟ "" میں ڈان ' T ہر چیز کے لئے کافی وقت ہے. کس طرح میں اس نظام کو آٹو پائلٹ کر سکتے ہیں؟ "" میں نے اپنے 9 ٹو 5 کام چھوڑ کرنا چاہتے ہیں. میں کس طرح ایک مکمل وقت اس سے دور رہ کر سکتے ہیں؟ "... میں نے پہلے کہا کے طور پر ...، آپ صحیح جگہ میں ہیں! ثنائی کے اختیارات کے ساتھ پیسہ بنانے آسان کبھی نہیں کیا جا رہا ہے، لیکن یہ راکٹ سائنس نہیں ہے! وہ صحیح چینل یا نظام کے ذریعے جاتا ہے تو ایک یہ ٹریڈنگ کے نظام کے ساتھ کامیابی حاصل کر سکتے ہیں. میں ان چیزوں کو سمجھنے بنانے کے لئے اپنی پوری کوشش کر رہے ہیں. تم نے میری حکمت عملی پر عمل اور مجھے تم کر رہے ہیں کہ کس طرح کے بارے میں ایک رائے بھیجیں تو میں تعریف کرتے ہیں. ٹریڈنگ میں کسی بھی مسئلہ ہے تو میں آپ کی مدد کرنے کے لئے بھی خوش ہو جائے گا. تم نے مجھ سے کسی بھی وقت رابطہ کر سکتے ہیں!